Nuo ko pradėti
Kreipdamiesi į mus, turėtumėte būti pasirengę atsakyti į keletą klausimų. Mums reikia žinoti šiuos duomenis:
- Paciento liga/diagnozė;
- Ar esate draustas Lietuvos respublikos privalomuoju sveikatos draudimu;
- Kaip skubiai norite pradėti gydymą;
- Ar yra poreikis atlikti, kokias nors procedūras ar operacijas;
- Pageidaujamas asmens sveikatos priežiūros ir aptarnavimo paslaugų paketas.
Ši informacija mums padės per trumpiausią laiką parengti optimalią paciento diagnostikos ir gydymo programą. Mums svarbu sukurti Jums optimalų pasiūlymą, todėl turime gauti iš jūsų visą reikiamą informaciją! Daugelis jaudinasi dėl kalbos barjero, tačiau mes jus užtikrinsime, kad su jumis susikalbėsime rusų ir anglų kalbomis.
Mūsų pažintis ir darbas su pacientais vyksta etapais. Toliau pateikiamas nuoseklus vadovas, kaip tapti mūsų pacientu.
VADOVAS
- Susisiekite su mumis su mumis
- Pirmiausia turite susisiekti su mumis. Tai galite padaryti:
- tiesiogiai mūsų svetainėje užpildydami anketą
- rašydami laišką el. pašto adresu: info@medwill.lt
- telefonu + 370 688 58160 arba +370 5 277 07 80
Po to jums bus paskirtas asmeninis vadybininkas, kuris padės jums kiekviename etape – nuo paraiškos registracijos iki gydymo pabaigos.
Jums taip pat reikės pateikti išsamų sveikatos istorijos išrašą, naujausią savo gydytojo diagnozę ir nurodyti pageidaujamą atvykimo laiką. Bet kokia papildoma medicininė informacija taip pat bus naudinga optimaliai diagnostikai bei gydymo plano sudarymui.
- Medicinos plano parengimas
Kiekvienam klientui individualiai skiriamas jo vadybininkas, jis planuoja asmeninę medicinos paslaugų programą. Pagal paraišką sudaromos ir pateikiamos planuojamų paslaugų kainos. Mūsų pacientai visada turi alternatyvą. Mes teikiame išsamią informaciją apie diagnostinių ir gydymo paslaugų kainas. Dėl to mes parengiame patogiausias paciento atvykimo sąlygas, o diagnozė ir gydymas vyksta per trumpiausiai įmanomą terminą – taupant Jūsų pinigus ir laiką.
Pateikęs preliminarų gydymo organizavimo planą ir gavęs Jūsų patvirtinimą, Jūsų asmeninis vadybininkas pradeda pasiruošimą Jūsų atvykimui. Atvykimo metu pacientas jau būna iš anksto užregistruotas visoms reikalingoms konsultacijoms bei tyrimams.
- Atvykimas ir palyda
Atvykus į oro uostą ar geležinkelio stotį, klientas susitinka su savo asmeniniu vadybininku arba vairuotoju, kuris bendrauja su juo rusiškai ar angliškai , klientas palydimas apsistojimui viešbutyje ar palatoje (viskas priklauso nuo jau suderinto preliminaraus paslaugų organizavimo plano). Per visą medicinos paslaugų suteikimo laikotarpį asmeninis vadybininkas palaiko ryšį su savo klientu ir gali išspręsti visus organizacinius klausimus, susijusius su pacientu ar jį lydinčiu asmeniu. Esant poreikiui, koordinatorius gali kreiptis į gydytoją, kuris gydė pacientą, prieš jam atvykstant į Lietuvą.